sobota, 25 czerwca 2011

Michał Szpak, Ada Szulc, Małgorzata Stankiewicz- koncert w Porcie Łódź

Wczorajsze popołudnie to dla większości szafiarek wyprzedaże. W Porcie Łódź zorganizowali również koncert z gwiazdami programu X-Factor.Mimo ciepłej osobowości pani Małgorzata nie popisała się za bardzo, śpiewała piosenki, które znała tylko 1/5 publiczności. Ada Szulc troszeczkę rozgrzała publiczność, jednakże znienawidziłam ją po wykonaniu piosenki Adele- "Rolling in the deep". Zastanawiałam się, czy może być już tylko gorzej. Na koniec występ Michała Szpaka. Pomijając fakt, ze zapomniał tekstu bodajże "Californication" to chyba jego występ mogę zaliczyć do tych udanych.  Bardzo zaskoczył mnie sposób w jaki porozumiewał się z publicznością. Myślę, ze jest to zabawna osoba o wyrazistym charakterze. Podsumowując: nadal uważam, że dobrze, ze nie marnowałam czasu na X-Factor. Myślę, że gdyby pojawił się Gienek Loska byłoby o wiele ciekawiej ;) Ale to tylko moje zdanie i nie chcę się narażać na ostre komentarze ze strony ogromnych fanek programu X-Factor jak i samych jego gwiazd.

Poniżej możecie zobaczyć kilka zdjęć z koncertu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz