środa, 22 czerwca 2011

pilnuj swojej szklanki, czyli mamy WAKACJE!

 Od powstania bloga dostałam kilka e-maili z prośbą o pisanie po polsku.



Ludzie! Wreszcie mamy WAKACJE! To dla mnie czas na odpoczynek, ale również szaleństwo. Imprezy, grile, opalanie, bieganie i malowanie. Lato pełne jest inspiracji. Pojawiają się nowe tkaniny i wzory. W tym roku lato to styl boho, jak i ubrania w neonowych kolorach. Dla mnie lato to wygoda, ale również czas kiedy mogę pozwolić sobie na rzeczy, których nie robię w czasie roku szkolnego. Krótkie spódniczki, koturny i falbaniaste bluzki. Neonowe paznokcie i wariacje na głowie. Myślę również o tatuażu z henny, jakiś delikatny wzór, może sentencja na karku albo nadgarstku. Zobaczymy.
Mam nadzieję, że wykorzystacie wakacje w pełni, ze spełnią się wasze marzenia. Odpoczniecie, poznacie nowych przyjaciół a nawet nowe miłości. Wakacyjny romans to w gruncie rzeczy fajna sprawa ;)

Poniżej możecie zobaczyć set z zakończenia roku. Prosto i elegancko-tak jak lubię. W szkole miałam czarne szpilki, jednak potem zamieniłam je na wygodniejsze koturny;)

 sukienka- Zara, koturny- Diverse, torebka-Stradivarius

1 komentarz:

  1. dziekuje :* Ty to masz piękne włosy <3 tak się ładnie falują :)

    OdpowiedzUsuń