wtorek, 5 lipca 2011

Deszczowy lipiec...

Mimo tego, jak aktywnie spędzam czas od początku wakacji dopadła mnie już ta wakacyjna nuda. Na szczęście w czwartek mały wypad do Manufaktury i Cinema City a z piątku na sobotę impreza ze znajomymi. Pozostaje mi tylko czekać do 25 lipca. Bo tak na prawdę dopiero od 25 lipca zaczynają się moje wakacje. Najpierw tydzień w Bieszczadach a potem 10 dni w Londynie.I tutaj mam do Was prośbę. Mogłybyście mi polecić jakieś miejsca i sklepy,które warto odwiedzić? Oczywiście, wszystkie informacje przekaże mi siostra, która tam mieszka, jednak wolałabym już teraz co nieco wiedzieć. A jak wyglądają Wasze wakacyjne plany?


Z tęsknoty za Hiszpanią zamieszczam masę zdjęć z ubiegłorocznych wakacji w Hiszpanii. Wszystkim odwiedzającym ten piękny kraj polecam Lloret de Mar. Dla mnie to taka mała Ibiza ;)

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, proszę nie kopiować.





















1 komentarz:

  1. Awesome photos, everyone looks like they are having so much fun. :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpowiedzUsuń