niedziela, 31 lipca 2011

Let's do it ! LONDON !



Pewnie, gdy to czytacie siedzę w samolocie do Londynu. Na tą podróż czekałam okrągłe 6 lat. W reszcie, po kilku latach moja siostra znalazła dla mnie trochę więcej czasu. Najpierw, gdy była w collegu nie mogłam jej odwiedzić, bo mieszkała w akademiku. Potem na studiach miała za dużo nauki, brak czasu. Teraz kończy studia, mieszka z chłopakiem w własnym mieszkaniu w centrum Londynu. Wszystko dobrze się zapowiada. Lecę tylko na 10 dni, ale mam zamiar naprawdę dużo zobaczyć. Muzea, parki, galerie i oczywiście centra handlowe na czele z Oxford Street. Jadę z praktycznie pustą walizką, bo potrzebne rzeczy mogę pożyczyć od siostry a poza tym gdzieś musze zmieścić te wszystkie rzeczy, które mam zamiar tam kupić. Mam ogromną szansę zobaczenia Londynu od tej innej strony, nie od strony turysty. Jestem bardzo podekscytowana tym wyjazdem. Wracam 10 sierpnia z dużą dawką zdjęć i wspaniałych wspomnień;) Miłych wakacji!










2 komentarze:

  1. i love London! Have been there in march and also want to go to London in Octobre again. Such a wonderful city<3

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń